Surah Al-Insan, ayat 17
Zanjabil bermaksud Halia

ZANJABIL
Zanjabil. Ubat mujarab. Ada dalam Al-Quran kehebatan zanjabil.
Halia dalam Bahasa Melayu. Apa sahaja kalau daripada Allah dan kita bergantung sepenuhnya kepada NYA in shaa Allah dapat yang terbaik.

SIHAT ITU MAHAL UNTUK MENDAPATKANNYA

TAPI

BILA SAKIT JAUH

LEBIH MAHAL UNTUK MENANGGUNGNYA

PERKONGSIAN..

Kanser Usus – Kemoterapi
Selama 4 bulan mengamalnya iaitu 8 biji kapsul VR4 dan 2 sachet Liquid DR4 setiap hari.

Akhirnya selepas pemeriksaan dibuat, doktor telah mengesahkan beliau bebas daripada kanser dan penyakit kanser usus yang dihadapi telah sembuh.

PERKONGSIAN..

Kanser Usus – Kemoterapi
Selama 4 bulan mengamalnya iaitu 8 biji kapsul VR4 dan 2 sachet Liquid DR4 setiap hari.

Akhirnya selepas pemeriksaan dibuat, doktor telah mengesahkan beliau bebas daripada kanser dan penyakit kanser usus yang dihadapi telah sembuh.

PERKONGSIAN..

Kanser Usus – Kemoterapi
Selama 4 bulan mengamalnya iaitu 8 biji kapsul VR4 dan 2 sachet Liquid DR4 setiap hari.

Akhirnya selepas pemeriksaan dibuat, doktor telah mengesahkan beliau bebas daripada kanser dan penyakit kanser usus yang dihadapi telah sembuh.

‼️ BATUK BEPANJANGAN SEMPUT LELAH ANTARA PENYUMBANG TERBESAR MASALAH PARU-PARU ⁉️

HALIA HITAM Herba turun temurun 100% bahan semulajadi.

MEMPUNYAI GEJALA INI DIGALAKKAN AMALKAN #DR4LIQUID

💢 Lelah & semput
💢 Masalah paru-paru
💢 Batuk yg berpanjangan
💢 Alahan berkaitan pernafasan
💢 Pero-kok / penghidu asap ro-kok
💢 Terdedah kepada pencemaran udara
💢 Sering keletihan
💢 Sakit sendi-sendi
.
.
KESAN AMALKAN DR4LIQUID :
💥 Pernafasan lebih lancar
💥 Menghilangkan batuk
💥 Tiada lagi kerap bersin
💥Membersihkan kahak
💥Badan cergas dan bertenaga
💥Serangan semput dapat dikawal
💥Melindungi dan menyihatkan paru-paru
💥 Meningkatkan sistem pertahanan tubuh
💥 Masalah alahan dapat diatasi
💥 Jangkitan kuman pd pernafasan dpt dielakkan

Alhmdulilah!! Makcik dah macam² cara nak bagi baik tyroid ni.Terdetik hati nak cuba kapsul HALIA HITAM.

Bangun tidur terkejut tengok leher dah tak bengkak..syukur sgt²..penafasan dan elok..badan tak de sakit² lagi..syukur perkenalkan Makcik Halia hitam ni!.

tanda bahaya tyroid:
➡️Bengkak dan sakit di leherr
➡️Berdebar dan kerap berpeluh
➡️Degupan jantung tak normal
➡️Tiada selera makan dan tekanan darah tinggi

KLEBIHN HALIA HITAM :
👉 Mgecut pmbngkakan dari trus mmbesar.
👉 Mstabilkan hormon.
👉 Mmattikan sel tidk normal di tmpt mslh itu.
👉 Mlesapkn kumann,viirus dn bkteria serta merta.
👉 Mmulihkan pnafasan btmbah baik

Boleh wasap utk ketahui rahsia bebas tyroid tanpa buang.

Sekiranya anda mengalami masalah dibawah nak kami bantu

PARU-PARU MERUPAKAN MERUPAKAN ORGAN TUBUH BADAN YANG SANGAT PENTING DAN TIDAK TERGANTI UNTUK TUBUH KITA.
.

BERTINDAK SEKARANG UNTUK DAPATKAN PARU-PARU YANG SIHAT.
.

Mempunyai masalah ini, Halia Hitam mampu bantu jika:
👉 Batuk Berpanjangan/Berkahak
👉 Sakit Dada/Semput
👉 Resdung
👉 Perokok/penghidu asap rokok
👉 Hidung tersumbat/berair

Klik link disini untuk mengetahui lebih lanjut tentang Extrak Halia Hitam yang mampu membantu anda:


FUNGSI KHAS:
✔️ Melindungi paru-paru dan melancarkan pernafasan
✔️ Melegakan batuk dan lelah
✔️ Membaik pulih alahan pada habuk/debu dan bulu haiwan
✔️ Melegakan hidung sensitif dan hidung tersumbat

Mengapa Extrak Halia Hitam:
👍Lulus KKM
👍Selamat, Tiada Kesan Sampingan
👍100% buatan Tempatan
👍100% Organik dan Semulajadi
👍Kilang Bertaraf GMP

Klik link dibawah 👇👇

HABIS SEMUA PRODUK SUPPLEMENT DAH CUBA TAK BERKESAN

Harini saya nak share sikit pengakuan ikhlas dari negeri dibawah bayu ni..

Tuan Sarjan Hatin ni mengidap sakit bahu dan tangan. Dah bertahun2 dh dia menderita sakit sangat hingga nak angkat tangan nak menyangkut baju pun tak mampu katanya.. Sakitnya hanya Allah yg tau..

Macam2 kaedah perubatan dah cuba. Urut tradisional, urut pakar, ubat hospital dan supplement dia dh cuba tp satu pun tak berkesan hinggalah dia mencuba vr4..

Pada awalnya dia cuba utk kegunaan sendiri tp bila kawan2 dan keluarga tengok dia dah sihat lebih ramai pulak nak mencuba dah akhirnya mereka juga mendapat manfaat produk vr4..

Bukan itu sahaja, dengan izin Allah, isteri beliau yg mengidap penyakit gastrik kronik selama 3tahun setiap hari ke klinik dan hospital pun dh sihat sepenuhnya tak sampai 15hari selepas mengamalkan vr4 liquid dan v20..

Hanya Allah sahaja yg tau betapa bersyukurnya beliau..

Jika nak tau lebih lanjut lg apa khasiat dan manfaat produk halia hitam vr4 ni, wasap je saya skrg

TAK SANGKA DALAM 3 SACHET JE, BATUK ANAK SEMUA DAH HILANG❗
.
Pernah batuk sampai tak boleh nafas.. Kahak selalu dekat dalam tekak tak boleh keluar. Lama kelamaan jadi semput nafas sampai tak cukup tidur malam ni.
.
Alhamdulilah lepas cuba #DR4_LIQUID masalah batuk dah kurang, kahak pun hilang dah. Sekarang dah boleh nafas secara lancar dan tidur pun lena..

KESAN SELEPAS AMALKAN DR4_LIQUID :
✔️Pernafasan lebih lancar
✔️ Menghilangkan batuk
✔️ Tiada lagi kerap bersin
✔️ Membersihkan kahak
✔️ Badan cergas dan bertenaga
✔️ Serangan semput dapat dikawal
✔️ Melindungi dan menyihatkan paru-paru
✔️ Meningkatkan sistem pertahanan tubuh
✔️ Masalah alahan dapat diatasi
✔️ Jangkitan kuman pd pernafasan dpt dielakkan

APA KATA MRK TTG HALIA HITAM

Bila kesihatan semakin baik tak teragak agak mereka berkongsi result lepas amalkan.

Feedback kami terima setiap hari berduyung2 anda rasa.

📚 Antara fungsi utama HALIA HITAM ialah merangsang penghasilan sel-sel hati yang rosak dan buah pinggang yang cedera. HALIA HITAM herba yang sangat unik dan mampu menghasilkan sel-sel baru yang lebih sihat untuk buah pinggang dan hati sekaligus merawat banyak penyakit yang berkaitan dengan 2 organ penting ini.

SAYANGI lah buah pinggang anda 🤠🤠🤠

Klu dah rosak menyesal tak guna 😎

Assalamualikum semua

Saya nak share pd semua..tentang kebaikan makanan tambahan dr prod VOLTEN ni..Pada mulanya kakak ni mengambil Vr4 dn Vcafe sekadar ingin mencuba je sbb kakak ni badan nya x brape sihat…Alhamdulillah…baru ni dia bagitau setelah mengamalkn prod ni badannya berasa amat ringan..nak solat pon mudah cuma dia nak sgt solat seperti org lain sbb skrg dia masih solat duduk d kerusi…saya rasa seronok sangat2…saya doakan akk cepat2 sembuh.. dn keinginan akk akn termakbul..aamiin

Tiba2 pagi tdi kakak ni antr lagi berita yg mengembirakan…dgn mengamalkan Vr4 dn Vcafe…cagu di kuku kaki nya yg dah lama dia alamai…sehingga nak pakai kasut pon payah akhirnya dh baik dn pulih….sdgkan sebelum ini pelbagai krim dia dah sapu…
terima ksh kak zie Ab Aziz Hussain…akk buat as rasa sebak dlm gembira…syukur sgt2 dgn izinnya kita dpt share prodk yg baik kepada semua ..

terima ksh juga kpda kak Hashima Shima yg memperkenalkan as dgn prod terbaik ni

So kepada yg ingin mencuba jgn segan silu utk bertanya…
tekan jer link ni…utk lebih tahu apa kebaikan prod ini…👇👇

‼️GOUT⁉️

💥 Terjadi apabila urik asid berlebihan bertukar menjadi kristal tajam di dalam tisu sendi terutamanya pada ibu jari kaki, lutut dan siku.

Tanda-tanda & Gejala GOUT :

Sakit teruk di bahagian sendi
Pesakit akan mengalami kesakitan teruk seperti berdenyut-denyut di buku lali, tangan, pergelangan tangan, lutut dan kaki (terutamanya ibu jari kaki). Bahagian yang sakit akan terasa ‘panas’.
Sakit beransur hilang

💥Gout akan beransur hilang selepas seminggu dua jika tidak dirawat
Kulit terasa gatal & mengelupas

💥Bila gout mula ‘reda’, kulit di bahagian yang sakit akan berasa gatal dan mengelupas

Kemerahan & bengkak
💥Pesakit akan mengalami bengkak yang kemerahan di bahagian yang sakit

Demam
💥Suhu badan pesakit akan naik secara mendadak
Kurang pergerakan

💥Pesakit akan susah untuk bergerak
disebabkan sendi-sendi yang sakit

‼️Komplikasi⁉️
❌Penghidap gout sering menghadapi masalah kesihatan lain seperti obesiti, darah tinggi, hiperlipidemia dan diabetes.

‼️Jenis makanan tinggi asid urik⁉️
⭐Organ dalaman seperti hati, paru-paru, ginjal dan otak
⭐Ikan bilis, kembung, sardin
⭐Daging cincang
⭐Ekstrak daging, ragi (seperti Marmite) dan kiub rebusan daging
⭐Makanan bercengkerang seperti ketam, udang dan kerang
⭐Asparagus, bunga kobis, cendawan dan bayam
⭐kekacang seperti kacang tanah dan kacang kuda

=========================
‼️ANTARA KEBAIKAN HALIA HITAM INI⁉️
=========================
💥Mengawal dan mengurangkan paras gula
💥Mencegah penyakit Kardiovaskular
💥Melawan faktor penuaan
💥Meningkatkan kesihatan
💥Melindungi penglihatan
💥Menghilangkan bisa gout

Bahan yang ada dlm halia hitam ‘methoxyflavone’ sangat Membantu.

Satu satunya herba halia hitam volten mempunyai kelulusan KKM MAL20086115TC dan ektrak halia hitam..

🙂Pilihan di tangan anda sekarang untuk ikhtiar atau untuk biarkan ia melarat sampai ke tahap yang kronik.

❇️Mencegah itu Lebih baik dari mengubati.

JANGAN BIAR KAN DIRI ANDA DISELUBUNGI GOUT.

Detail Produk & Harga⤵️
☎️
☎️
☎️

[ 7 TANDA ORGen BADAN PEREMPUAN ADA MASALAH BESAR ]

1. Tubuh sering lemah dan letih
Badan sering lemah dan tak bertenaga juga merupakan tanda-tanda tubuh bermasalah.

2. Berat badan susah turun,makan tak banyak pun tetap berat badan susah nak dikawal.

3.Rambut cepat beruban lebih awal sebelum sampai usia yg sebenar.

4.Mood tidak menentu dan perasaan terlalu sensitif.

5.Perut sensitif dgn makanan tertentu.

6.Cepat lupa.

7.Badan dan mulut berbau busuk.Menandakan ada masalah berkaitan dgn usus.


Amalkan V20 Halia Hitam Volten

‼️BATU KARANG AKAN LEBIH KRITIKAL JIKA ANDA TIDAK CEGAH⁉️

Apakah tanda awal atau tanda yang anda mempunyai batu karang
Antaranya :
– Buang air tidak LAWAS
– Sengal – sengal dibahagian belakang atau dalam hempedu
– Sebu
– Rasa sakit pada ulu hati
– Rasa loya & muntah tanpa sebab
Jika anda mengalami 3 atau lebih simptom diatas, sila berjaga – jaga untuk 3 bulan akan datang kerana mungkin keadaan akan menjadi lebih Kritikal.

Cegahlah sebelum terlambat.

Halia hitam telah membantu ramai yang bermasalah seperti Batu Karang

‼️Pilihan rakyat Malaysia No.1 Tea susu setuju tak?

Tengok aje dikedai mamak.. sarapan rakyat Malaysia semestinya Nasi lemak/roti canai dan teh tarik..

Teh kesukaan ‘Yang Paling Manis’.
Tapi teh ni TAK MANIS tau.Sesuai diminum oleh anda yang ada kencing manis sebab ada kandungan Premium Quality Black Tea dan halia hitam yang sangat tinggi kandungan antioksida.

Haaa..yang suka minum tea tu boleh laa amik tea volten ni yerr.

Alhmdulilah !! Lepas cuba 3 Hari
#DR4LIQUID nanah makin kering,kulit kepala makin sihat..

Skrg tak Lagi rasa gatal²,bau hanyir nanah.

TAK SANGKA DALAM MASA SEMINGGU JE, BATUK SEMPUT SEMUA DAH HILANG❗
.
Pernah batuk sampai tak boleh nafas.. Kahak selalu dekat dalam tekak tak boleh keluar. Lama kelamaan jadi semput nafas sampai tak cukup tidur malam ni.
.
Alhamdulilah lepas cuba #DR4_LIQUID masalah batuk dah kurang, kahak pun hilang dah. Sekarang dah boleh nafas secara lancar dan tidur pun lena..
KESAN SELEPAS AMALKAN DR4_LIQUID :
✔️Pernafasan lebih lancar
✔️ Menghilangkan batuk
✔️ Tiada lagi kerap bersin
✔️ Membersihkan kahak
✔️ Badan cergas dan bertenaga
✔️ Serangan semput dapat dikawal
✔️ Melindungi dan menyihatkan paru-paru
✔️ Meningkatkan sistem pertahanan tubuh
✔️ Masalah alahan dapat diatasi
✔️ Jangkitan kuman pd pernafasan dpt dielakkan
Alhmdulilah syukur sangat²..9 tahun penantian kini selepas saya dperkenalkan halia hitam..tak sangka kini saya hamil
Perasaan gembira tak terkata bila dapat tahu saya mengandung 8minggu .fibroid saya pun dah disahkan pulih sepenuhnya..
Kita usaha ikhtiar,semua izin Allah !!syukur..

Pagi² wajib pakcik minum Vcafe dulu,rasa pun sedap..Lepas minum badan rasa segar,cergas..buat kerja berat² tak cepat penatt.kerja pun jadi bersemangat !💪
“kata pakcik”

Sehari 4 kali pakcik minum.angin² dalam banyak keluar,pembuangan banyak lawas..ringan je rasa badan..Banyak kesihatan pakcik rasakan..

Nak tahu Vcafe ni best ke tak kena lah try dulu. dah try kompem x pandang lain dah!

jom dapatkan #VCAFE skrg😊

Renung²kan..sihat sangat Mahal !

Jom kita sama² jaga badan dan kesihatan kita. Kalau tak nak buat untuk diri sendiri pun buat lah utk orang yg tersayang. Sebab mereka masih memerlukan kita.

Sejak akk dan suami amalkan Vcafe/Vr4 banyak kesihatan yang kami rasakan.suami ada resdung skrg dah banyak berkurang.

syukur dipertemukan dgn produk volten ni!

❇️Mencegah itu Lebih baik dari mengubati.

‼️V20⁉️
.
Sebelum tidur, pastikan ambil dulu 1 scht v20.
.
Kalau nak tau, V20 ni berkesan untuk melambatkan menopous, InsyaAllah 👍👍👍
.
Kenapa kita nak lambatkan menapous?
.
Sebab, bila kita menopous awal maka semakin tinggilah risiko untuk dapat penyakit seperti :-
📌 jantung
📌 osteoporosis
📌 Parkinson
📌 kemurungan .😰😰😰
.
Bukan nak halang proses semula jadi tu tapi nak kena ikhtiar untuk lambatkan sikit kalau boleh kan.

Dapatkan v20 hari ini

Lepas amalkan 𝗩𝗥𝟰… 𝗠𝗘𝗡𝗚𝗔𝗡𝗗𝗨𝗡𝗚 lagi diusia 46 tahun ❤️ Syukur alhamdulilah🤲🏻♥️
Bacaan gula stabil masalah dalaman pun makin baik.
Semoga smua sharing ni dpt mmberi inspirasi pada semua di luar sana yg masih blom cuba VR4 HALIA HITAM

Allahumma solli ala muhammad🌹🌹🌹


‼️Assalam.. teman² saya nak share sedikit tentang testimoni penyakit saya sendiri (brain tumor sehingga menyebabkan juling mata) ‼️
.
Setelah dapat result MRI hari ini, syukurnya tak terkata, Alhamdullillah keadaan otak saya semakin pulih seperti sediakala.. Allahuakbar!!
.
Sebelum ni pada 3tahun yang lepas 4.9.2017 sya disahkan mengalami ketumbuhan di dalam otak sebesar 20sen, di ward di hospital. Selang beberapa ward, 4 minggu kemudian ketumbuhan tersebut menjadi sebesar 6cm dalam kepala saya, kerana tibe2 saya jatuh pengsan sendirian dengan bayi kecik berdua di rumah selepas bersalin anak ketiga saya berusia 2bulan. Dalam berpantang.
.
Dan kini harini 28.12.2020 saya dapat keputusan dari doktor selepas sya mengamalkan produk Vr4 ni selama 1botol setengah (botol kedua baru setengah) keadaan otak saya semakin sihat dan menjadi seperti normal dan tiada lagi ketumbuhan sepertimana yg diberitahu doktor sebelum ini..
.
Satu keajaiban bagi saya, gembira tak terkata rasanya syukur alhamdulillah
Sya sangat² mengesyorkan kpd semua org di luar sana supaya berikhtiarlah dengan Vr4 halia hitam ini kerana sya percaya, byk lagi penyakit² lain yg boleh sembuh dgn izinNya..berikhtiarlah segera. Insyaallah
.
Harini saya xdpt snap MRI saya sbb private otak saya nmpak semakin bekembang. Sya tgok td otak dlm bulatan semakin membesar dan berantai doc xplain Alhamdulillah puan otak puan semakin byk berubah.. Nmpak jaluran otak berfungsi dgn baik sedang berpecah tuk saluranya terhubung dgn bahagian lain..😱😱
.
Saya tak mampu menahan airmata saya jatuh.. Kerana usaha sya tak sia2.. Sya tetap berusaha walupun pernah lalui Pasrah tidak mahu brusaha lagi.. Berkat usaha sya dlm Vr4 ni la jwpn yg sya inginkanya.. Kerana Allah sya kongsikan pada semua sahabat hebat dlm group luarbiasa ni..

=====================================

👆Demikian itu tadi perkongsian ikhlas dari Pn.Khadijah yang telah amalkan Vr4 Halia Hitam dengan izinNya…. Syukur Alhamdulillah.. 😢Berat mata memandang,berat lagi bahu yang memikul… Ayuhhh… Kita berikhtiar shj selebihnya kita serahkan kepada Allah SWT..

Vr4 Halia Hitam.. Herba akhir zaman…👍👍

#VOLTENINTERNATIONAL #ALHAMDULILLAH

💥LAPAN TANDA BADAN PENUH TOKSIN💥
1- SEMBELIT
anda perlu membuang air besar dua kali sehari bagi memastikan bahan buangan pepejal dan cecair bertoksin tidak disimpan lama di dalam badan dan membawa penyakit.
2-KEMBUNG PERUT
usus yang tidak bersih dan penuh toksin akan menyebabkan angin terperangkap di dalamnya dan menyebabkan perut menjadi kembung dan tidak selesa.
3-SAKIT KEPALA
badan yang penuh toksin akan menyebabkan anda mengalaami sakit kepala yang berulang-ulang,malah boleh menyerang anda pada setiap hari.
4-LETIH DAN LESU
toksin yang terkumpul dalm badan seumpama racun yang mencuri tenaga di dalam badan,menyebabkan kita lesu dan tidak bermaya sepanjang hari.
5-MULUT BERBAU
usus yang kotor dan tidak dibersihkan secara kerap akan mulut berbau busuk dan menimbulkaan ketidakselesaan kepada orang lain di sekeliling.
6-PERUT BUNCIT
najis yang terkumpul lama didalam usus akan mengeras, dan menjadi tempat angin berkumpul. ini boleh menyebabkan perut kelihatan boroi walaupun berat badan anda masih normal.
7-KULIT KUSAM
jika masalah kulit seperti jerawat dan kulit kusam anda berpanjangan, cuba ambil langkah untuk detox bagi membersihkan toksin yang berkumpul dalam badan terlebih dahulu.
8- KEMARUK MAKAN
badan yang bertoksin akan menyebabkan anda tidak boleh mengawal cara makan dengan baik , malah menyebabkan anda sering rasa lapar dan ingin mengunyah makanan sepanjang hari.
Halia hitam membantu …
✔Mencuci organ – cellullar detoks
✔Memulihkan sel hati & buah pinggang
✔Menghapuskan sel lemak bahaya
✔Mencegah dari penyakit berangkai
NAMPAK KURANG SANGAT DAH❗❗
.
.
Penggunaan konsisten Insya Allah akan memberikan hasil yang diidamkan. Parut jerawat hilang, jerawat merah-merah pun xde. Even pori pun mengecil!
[PUNCA HAID TIDAK LANCAR ]
Penting untuk wanita tahu punca haid yang tidak teratur. Masalah period ataupun kitar haid yang tidak stabil umumnya bersangkut paut dengan penghasilan hormon dalam badan.
Jika masalah ini berterusan, perkara ini akan menyebabkan masalah kronik yang lain.
✔️💯Kegemukan –
Berat badan berlebihan ataupun obesiti boleh menyebabkan ketidakseimbangan hormon estrogen dan seterusnya menyebabkan gangguan kitaran haid.
✔️💯Terlalukurus –
Tidak cukup lemak di dalam badan boleh mengganggu kitaran haid. Ini kerap berlaku kepada atlet sukan yang terlalu aktif bersukan
✔️💯 Berlebihan HormonProlaktin –
Hormon prolaktin yg berlebihan menghalang pengeluaran telur dan menyebabkan haid lewat untuk berbulan-bulan.
✔️💯Masalah kesihatan
Haid datang lewat boleh disebabkan oleh penyakit seperti PCOS (Ketidakstabilan hormon), Fibroid (Ketumbuhan), Endometriosis atau deman panas yang memberikan tekanan fizikal.
✔️💯Masalah Kelenjar Tiroid –
Hormon tiroid juga boleh menganggu haid datang lewat dimana akan rasa panas, berdebar dan kekurangan berat badan secara mendadak.
Keradangan pada Pelvis (PID) –
Jangkitan ini berlaku pada organ-organ pembiakan yang boleh menyebabkan pendarahan haid yang tidak teratur.
✔️💯Pre/Menopaus –
Pre-menopaus adalah tempoh di mana peralihan dari usia reproduktif ke usia tidak reproduktif. Ia berlaku pada wanita berusia lewat 40-an. Haid akan semakin sedikit dan jarang berlaku. Menopaus adalah apabila ovulasi tidak berlaku lagi dan haid berhenti selama-lamanya.
✔️💯Tekanan / Stress –
Stress atau tekanan dalam bentuk fizikal & mental dari tempat kerja atau kehidupan seharian contohnya mampu mempengaruhi hormon (GnRH) yang menganggu proses ovulasi dan kitaran haid.
✔️💯Penyusuan badan –
Sekiranya anda menyusukan bayi secara eksklusif, hormon di dalam badan akan lebih menyediakan badan untuk menghasilkan susu. Sesetengah ibu yang menyusukan bayi langsung tidak didatangi haid sehingga 1 atau 2 tahun
✔️💯Tersilap pengiraan –
Kitaran haid berbeza untuk setiap wanita. Purata kitaran haid yang normal ialah antara 21-35 hari. Akan tetapi terdapat ramai wanita yang mengalami kitaran haid yang tidak teratur tidak boleh mengira tempoh kitaran haid mereka.
✔️💯Ubat pencegahan hamil –
Pengambilan pil perancang, suntikan atau pun ubat yang boleh menyebabkan perubahan hormon dalam badan dan mengganggu kitaran haid.
✔️💯Ubatan-ubatan –
Jamu tradisional, ubat kurus ataupun ubat-ubatan penyakit kronik boleh menyebabkan gangguan kitaran haid wanita.
✔️💯Kehamilan –
Akhirnya! Ya, tempoh haid lewat mungkin kerana anda sedang hamil. Ujian kehamilan air kencing (UPT) ataupun darah boleh menentukan sama ada anda hamil atau tidak.
‼️Nak atasi masalah Haid tak lancar ⁉️⁉️
V20 mampu menyelesaikan masalah anda
Dapatkan v20 hari ini
Gembira bila dapat bantu kawan hidap kencing Manis!dulu saya alami Buasir tahun² kronik dah sembuh sepenuhnya..Skrg kwn saya 1 bulan amalkan alhmdulilah berlubang dikaki keluar isi nampak kering..syukur sgt²
Alhmdulilah boleh dikatakan setiap hari kami menerima feedback luar biasa dari pengguna rata2 puas hati dgn keberkesanan halia hitam volten ni..Kekuatan produk bukti dari pengguna yang luar biasa².
⁉️Kesihatan anda keutaman Kami‼️
Nikmat kesihatan tiada nilai dgn HARGA HALIA HITAM
Psoriasis kini sembuh dengan hanya amalkan #V20
.
Psoriasis bukan penyakit kulit. Psoriasis adalah penyakit auto-imun. Ia ada masalah gut/perut, masalah penghadaman.
.
Ia ada kaitan dengan pemakanan. Ciri-ciri bentuk rupanya macam sisik salji dan ianya gatal. Ada yang nipis, ada yang tebal sisiknya. Kadang bertompok-tompok merah, kadang sampai berdarah. Biasanya berlaku di kawasan sisi rambut/kepala, kadang sehingga seluruh badan dari hujung rambut sampai kaki.
Psoriasis ni berbeza dengan kurap sebab ia tidak berjangkit. Ia boleh terjadi di bahagian siku, belakang badan kulit kepala atau tempat-tempat lain di bahagian badan.
Selain itu, Pesakit jugak turut mengalami masalah kuku rapuh, tanda-tanda sakit sendi.
.
Halia hitam yang terdapat dalam V20 adalah satu suplemen terbaik untuk mencegah psoriasis.
Membantu merawat sampai peringkat DNA daripada kesan radikal bebas.
Ingin ikhtiar masalah anda boleh cuba v20
Dapatkan v20 hari ini
Serius hokey ‼️
Percaya @ tidak kotoran tersembunyi didalam Rahim @ faraj seorang wanita yang telah berkahwin tanpa disedari…
✔️Punca period tidak teratur
✔️Punca tidak dapat zuriat
✔️Punca faraj berbau
✔️Punca longgar & becak
✔️Punca cyst & fibroid
Lebih teruk lagi…
Punca KANSER RAHIM (KANSER SERVIKS)😱
❇️Mencegah itu Lebih baik dari mengubati.
‼️V20⁉️
.
Sebelum tidur, pastikan ambil dulu 1 scht v20.
.
Kalau nak tau, V20 ni berkesan untuk melambatkan menopous, InsyaAllah 👍👍👍
.
Kenapa kita nak lambatkan menapous?
.
Sebab, bila kita menopous awal maka semakin tinggilah risiko untuk dapat penyakit seperti :-
📌 jantung
📌 osteoporosis
📌 Parkinson
📌 kemurungan .😰😰😰
.
Bukan nak halang proses semula jadi tu tapi nak kena ikhtiar untuk lambatkan sikit kalau boleh kan.
Dapatkan v20 hari ini
ADAKAH ANDA MEMPUNYAI SALAH SATU DARI MASALAH INI?
🔴Dingin dalam hubungan suami isteri
🔴Cepat letih dan kurang bertenaga
🔴Kulit kusam Dan kering
🔴Bentuk badan yang kurang menarik
🔴Kelonggaran bahagian intim
🔴Keputihan berbau dan lendir berlebihan
🔴Kelihatan lebih tua dari usia sebenar
JIKA ADA ,ANDA HARUSLAH MENDAPATKAN V20 hari ini….
💝Halus + Licin
💝Montok + Tegang
💝Cerah + Gebu
💝Awet Muda + Anjal
💝Sihat + Bertenaga
💝Rapat + Intim
#V20 haruslah dimiliki oleh setiap wanita yang mementingkan penjagaan dari hujung rambut ke hujung kaki.Cubalah hari ini untuk merasai kehebatannya.
Dapatkan v20 hari ini
Kenapa PERIOD tak datang.
4 BULAN dah ni tertunggak???
.
Kalau benda ni terjadi kat korang… Risau tak???
Confirm la risau kan.. ini masalah 4 Bulan Tak period
Mengandung pun tak.. Mesti lah lagi stress dan risau😥
Hari2 duk google cari produk apa lah nak mkn..biar period tu keluar elok 😅
Pastu duk cari individu yg ada masalah sama awak.. kan…???
.
..ni saya nak bagitahu..v20 ada jawapan dia..
.
Baru mkn 6hari jer… insyaAllah..Period yang 4 bulan tertunggak datang kembali dengan banyaknyer… 😍😍
Semuanya dengan izin Allah jua…
Anda ada masalah period ting tong macam ni
Blh cuba ya..
In sya allah…sy akn bntu..
[ PERANAKAN JATUH, KEMBANG DAN BERAIR ] 😱😱
Uisshh takutnya dengar… 😣😣
Peranakan jatuh sangat digeruni wanita…
Bila dah jatuh…
Sakit nak berjalan, sakit kat ari2, sakit tumit, kentut vigina, sakit ketika bersama, vigina longgar..
tak grip dan tak “bergerigi”….
Ni tanda awal peranakan turun…
Jalan terbaik..pergi berurut dan dalam masa yang sama ambiklah #V20 yang membantu menjadikan peranakan sihat…
masalah dalaman ni kita tak nampak..
jadi kita kena alert dengan signal tubuh badan kita… 😉😉
Rahim nak pakai lama. jangan tanguh2.. dah rosak menyesal tak guna..

Hari2 nak tengok cermin, suka tengok kulit makin licin, flawless & orang tegur nampak muda!!
V20 – supplement utk dalaman dan luaran; inilah supplement wanita zaman skrg..

❗Kulit jadi bersih,dah x kusam, jerawat & parut hilang
❗Tenaga bertambah, dah x lesu, rasa lebih ringan

Psoriasis kini sembuh dengan hanya amalkan #V20
.
Psoriasis bukan penyakit kulit. Psoriasis adalah penyakit auto-imun. Ia ada masalah gut/perut, masalah penghadaman.
.
Ia ada kaitan dengan pemakanan. Ciri-ciri bentuk rupanya macam sisik salji dan ianya gatal. Ada yang nipis, ada yang tebal sisiknya. Kadang bertompok-tompok merah, kadang sampai berdarah. Biasanya berlaku di kawasan sisi rambut/kepala, kadang sehingga seluruh badan dari hujung rambut sampai kaki.

Psoriasis ni berbeza dengan kurap sebab ia tidak berjangkit. Ia boleh terjadi di bahagian siku, belakang badan kulit kepala atau tempat-tempat lain di bahagian badan.
Selain itu, Pesakit jugak turut mengalami masalah kuku rapuh, tanda-tanda sakit sendi.
.
Halia hitam yang terdapat dalam V20 adalah satu suplemen terbaik untuk mencegah psoriasis.
Membantu merawat sampai peringkat DNA daripada kesan radikal bebas.
Ingin ikhtiar masalah anda boleh cuba v20

Dapatkan v20 hari ini

💢KENCING MANIS (LUKA)💢

Selepas 2 minggu penggunaan #dr4 Halia Hitam dengan konsisten (1 kapsul pagi dan 1 kapsul malam dan DR4 Liquid) , Alhamdulillah dgn izin Yang Maha Esa, jari kaki bernanah asbab dari Kencing Manis telah sembuh sepenuhnya.

Kongsikan posting ini, siapa tahu dgn perkongsian anda mampu membantu ramai mereka yg menderita dgn ujian sebegini.

KHASIAT HALIA HITAM di dalam V20 sebagai ajen tindakbalas tubuh melalui 4R 👇 👇 👇

➡ R1: Buang ( REMOVE )
Buang atau keluarkan (sel-sel kanser, sel-sel abnormal, alergi, tisu dan virus ..)

➡ R2: Mengurangkan ( REDUCE )
Kurangkan atau mengawal paras (gula, asid, asid urik, tekanan darah, dan tekanan darah) dalam darah.

➡ R3: Cas semula ( RECHARGE )
Lengkapkan atau tambahkan tenaga semula (perlindungan hormon tenaga)

➡ R4: Regenerasi ( REGENERATE )
Membentuk sel baru semula (penjanaan semula adalah proses pembaharuan, pemulihan, dan pertumbuhan yang menjadikan genom, sel, organisma, dan ekosistem berdaya tahan kepada turun naik semulajadi atau peristiwa yang menyebabkan gangguan atau kerosakan)
.
No wasap di ruangan komen untuk info lebih lanjut😊

#DefinisiVR4 #REMOVE #REDUCE
#RECHARGE #REGENERATE #haliahitammu #supplement #16herbaterpilih #kecantikan #luarandandalaman

Extrak HALIA HITAM terbaiekkkk di dunia,😱بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِ الرحمن الرحيم,
Jom Mengamalkan Supplement Terbaik Dunia
💦 🌏🇱🇷VOLTEN INTERNATIONAL 🇱🇷🌍💦
Kenapa Setiap produk VOLTEN di MINATI ramai?
Dapatkn skrg 💥💥💥
Klik sahaja disini👇🏻ada i
Migrain3 selama 10 tahun s3mbuh dan rasa b3rt3naga s3t3lah mengamalkan Vcaf3 & Dr4.
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِ الرحمن الرحيم,
Jom Mengamalkan Supplement Terbaik Dunia
💦 🌏🇱🇷VOLTEN INTERNATIONAL 🇱🇷🌍💦
Kenapa Setiap produk VOLTEN di MINATI ramai?

💢KENCING MANIS (LUKA)💢

Selepas 2 minggu penggunaan #dr4 Halia Hitam dengan konsisten (1 kapsul pagi dan 1 kapsul malam dan DR4 Liquid) , Alhamdulillah dgn izin Yang Maha Esa, jari kaki bernanah asbab dari Kencing Manis telah sembuh sepenuhnya.

Kongsikan posting ini, siapa tahu dgn perkongsian anda mampu membantu ramai mereka yg menderita dgn ujian sebegini.

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِ الرحمن الرحيم,
Jom Mengamalkan Supplement Terbaik Dunia

💦 🌏🇱🇷VOLTEN INTERNATIONAL 🇱🇷🌍💦
Kenapa Setiap produk VOLTEN di MINATI ramai?

Dapatkn skrg 💥💥💥

Hari Pertama… Ambil 6 kapsul DR4 dan 2 sachet DR4 Liquid.

Hari Kedua…. Ambil 6 kapsul DR4 dan 2 sachet DR4 Liquid.

Keradangan akibat sakit saraf, kencing manis dan darah tinggi. Penyakit akan datang bila tersilap dan terlebih makan.

Klu sebelum ni… Makan masa berminggu utk kering. Bau nya usah dikenang. Kena kerap cuci. Alhamdulillah…bila amik DR4 ni dgn izin Allah swt dlm 2 hari dh nmpk perubahan yg ketara.

💢BUASIR KRONIK 💢
AMALKAN :DR4 KAPSUL.
” Sebelum ni saya mengalami masalah buasir bertahun lamanye..Rasa menderita yang sangat seksa..macam2 cara rawatan tak jalan2 .Alhamdulilah selepas amalkan DR4.halia hitam… KINI DERITA BUASIR #PULIH SEPENUHNYE.😆
.
Gembira tak terkata bila buasir tahun2 lama derita kini tak lagi..
.
Sihat nikmat yang Tiada nilai Nye.Hanya Yang pernah sakit Tahu bertapa nikmat sihat
Bagaimana halia hitam DR4 membantu buasir ?
✔️ Baik untuk sendi dan otot
✔️